Blog

Poradnik Social Managera
Jak Cię widzą tak Cię piszą Utworzenie kanału na YouTube lub profilu firmowego na Facebooku, Instagramie lub Linkedin wydaje się proste, aczkolwiek musimy pamiętać o

Konfiguracja zdarzeń w Google Analytics 4
Universal Analytics a Google Analytics 4 Powiadomienie: „1 lipca 2023 r. Universal Analytics przestanie przetwarzać nowe dane w usługach standardowych. Przygotuj się na to już teraz. Przejdź

A ty jakie masz hasło reklamowe?
Wznosi się w towarzystwie! Dobra reklama zawsze wzniesie się w towarzystwie, a najważniejsze, aby wzniosła się mocnym głosem w towarzystwie Twoich klientów. Na reklamie „Bociana”

Audyt marketingowy i reklamowy
Co to jest audyt marketingowy? Audyt marketingowy to sprawdzenie poprawności działań marketingowych firmy, w naszym przypadku jest to wykonanie audytu marketingu online, ponieważ w tym

Kompleksowa obsługa w pozycjonowaniu
O pozycjonowaniu pisaliśmy już w kilku wpisach blogowych na naszej stronie. Pozycjonowanie strony internetowej w pigułce Pozycjonowanie we własnym zakresie Tym razem chcemy dodać informacje,

Wysyłka mailingowa do kont Gmail
Czy warto korzystać z e-mailingu? Odpowiedź brzmi „TAK”, a poniżej postaramy się odpowiedzieć na pytanie dlaczeg warto. Mailing to wysyłka maili do internetowych skrzynek odbiorczych

Na czym zarabia agencja reklamowa oraz agencja marketingowa?
Aby odpowiedzieć na tak postawione pytanie, musimy najpierw rozróżnić te dwa pojęcia, aby rozwiać wszelkie wątpliwości. Czym zatem zajmuje się agencja reklamowa, a czym zajmuje

Obsługa social media
Facebook Polska wersja językowa portalu Facebook pojawiła się w 2008 roku. Obecnie z serwisu korzysta około 16 milionów użytkowników z Polski. Prawie każda firma prowadzi

Strony internetowe na platformie WordPress
Co to jest WordPress? WordPress to system zarządzania treścią, który na początku był zaprojektowany do tworzenia blogów. Napisany jest w języku PHP i wykorzystuje bazę

