Copywriting to inaczej pisanie na zlecenie, a osoba zajmująca się tym profesjonalnie to copywriter. Może on przygotowywać teksty na ulotki, plakaty, banery, ale też do radia, telewizji i internetu. Aktualnie to właśnie w internecie copywriting cieszy się największą popularnością. Wynika to z ogromnego zapotrzebowania na treści na strony www, do sklepów internetowych oraz teksty na blogi. W związku z tym, że copywriting to prężnie rozwijająca się gałąź marketingu, powstały liczne copywriterskie specjalizacje. W ich ramach pisane są określone treści, które określa się jako content marketing.
CONTENT IS KING
#Marketing #Treści #Copywriter #Contentisking
Copywriting jako narzędzie content marketingu.
Nie tylko korporacje i duże firmy powinny tworzyć strategię marketingową, w którą ściśle wpisany jest content marketing. Warto, aby dbały o to także małe przedsiębiorstwa, a nawet firmy jednoosobowe. Dlaczego? Ponieważ tylko regularne i celowe działania przynoszą oczekiwane rezultaty i wiążące się z nimi zyski.
Content marketing polega na systematycznym tworzeniu oraz rozpowszechnianiu treści, które są przydatne, a także atrakcyjne dla odbiorców i internetowych wyszukiwarek. Dlatego właśnie treść komunikacji marketingowej jest niezwykle ważna. Ma ona za zadanie zwrócić uwagę, zatrzymać i nakłonić do działania, które określa się jako konwersję. A konwersja równa się zysk!
Copywriting a pozycjonowanie stron internetowych.
Ogromny wpływ na pozycjonowanie stron internetowych mają treści zoptymalizowane pod SEO (Search Engine Optimization). Inaczej mówiąc teksty przyjazne dla wyszukiwarek internetowych. To właśnie one pomagają zaistnieć stronie w sieci.
Aby treści pisane pod SEO spełniały swoje zadanie muszą zawierać odpowiednią ilość słów lub fraz kluczowych, na które dana strona ma być pozycjonowana w wyszukiwarce Google. Decydując się na ten typ usługi copywriterskie warto stosować połączenie zasad SEO i content marketingu, ponieważ dzięki temu teksty będą również posiadały wartość merytoryczną. Będą atrakcyjne dla wyszukiwarki, a także dla odbiorców.
Ile kosztuje usługa copywritera i za co się płaci?
Nie da się jednoznacznie określić ceny usługi copywritera, ponieważ koszty zależą od kliku czynników. Ważne są między innymi: rodzaj copywritingu, doświadczenie copywritera, długość współpracy czy też wielkość zlecenia, a także branża i tematyka, której dotyczą treśći. Jeżeli potrzebujesz porady lub darmowej wyceny zapraszamy do kontaktu.
Ilość znaków | Przeznaczenie | Zakres cenowy |
min 2000 znaków | Artykuł blogowy/Artykuł sponsorowany | 100 – 200 zł |
min 4000 znaków | Artykuł blogowy/Artykuł ekspercki | 200 – 400 zł |
ZAPRASZAMY DO KONTAKTU
*autor zdjęcia: pressfoto/freepik