A ty jakie masz hasło reklamowe?

Wznosi się w towarzystwie!

Dobra reklama zawsze wzniesie się w towarzystwie, a najważniejsze, aby wzniosła się mocnym głosem w towarzystwie Twoich klientów. Na reklamie „Bociana” wznoszą się bociany, a w towarzystwie pewnie wznosi się kieliszki z zawartością oprocentowaną.

Tutaj widzicie wzorowo przygotowaną reklamę graficzną, która zawiera podstawowe elementy komunikatu wizualnego:

  • Obraz (grafika dwóch bocianów wzbijających się w powietrze na tle letniego, słonecznego krajobrazu górskiego oraz butelka Bociana)
  • Logo (Bocian + BeDigital)
  • Hasło/Slogan reklamowy (Wznosi się w towarzystwie)
  • Call2action (brak – reklama wizerunkowa)

W reklamie graficzne połączenie bocianów wzbijających się w powietrze do wznoszenia „Bociana” w towarzystwie jest przemyślanym działaniem marketingowym, a hasło „Wznosi się w towarzystwie” to wisienka na torcie. Slogan jest krótki, ale treściwy. Przy połączeniu z obrazkiem stanowi idealny przykład, jak powinno się projektować reklamy graficzne, wpisy, banery.

Żubr podchodzi do grilla!

Fot. właściciela marki Żubr

Czasem przy grillu wypije się piwo! I nawet „Żubra”, ale żeby żubr podchodził do grilla? Tego jeszcze nie było! Idealnie skrojona reklama pod klienta zawiera ważne elementy, o których już wspominałem. Tutaj mamy żubra, który podchodzi do grilla w pięknych okolicznościach przyrody, a na pierwszym planie, obok butelki piwa znajduje się hasło reklamowe „Żubr podchodzi do grilla”!

Zwierzę żubr, które podchodzi pod grilla, na przedstawionej grafice, koresponduje z hasłem reklamowym w ten sposób, że piwo „Żubr” pasuje do grilla. Można nim polać pieczone mięsiwo dla wzbogacenia smaku lub schłodzić się podczas upału. Dlatego właśnie „Żubr” idealnie podchodzi pod grilla, co sądzisz?

Nie dla idiotów!

Media Markt

Nie dla idiotów? Czyli dla kogo? Do kogo jest kierowana ta reklama. Nie dla idiotów? Czyli chyba do wszystkich, no chyba, że jesteś idiotą? Ale kto o sobie pomyśli, że jest idiotą, raczej nikt. Większość będzie przekonana, że ta reklama jest właśnie kierowana do nich. Nie dla idiotów, a jeżeli ktoś poczuje się jednak idiotą, będzie chciał spróbować jak to jest pójść do MediaMarkt i niebyć idiotą.

W tym przypadku ta agresywna reklama, w której hasło reklamowe odgrywa kluczową rolę, jest wzorem dla tych, którzy zajmują się kreacją i tworzeniem treści. „Nie dla idiotów” kierowane jest do wszystkich i tak jest też odbierane. Nie jestem idiotą, więc muszę skorzystać z okazji i pójść do Media Markt.