Polska wersja językowa portalu Facebook pojawiła się w 2008 roku. Obecnie z serwisu korzysta około 16 milionów użytkowników z Polski. Prawie każda firma prowadzi swój fan page i komunikuje się w ten sposób ze swoimi klientami. W dużych firmach w dziale marketingu pracują social managerowie, którzy zajmują się tylko obsługą mediów społecznościowych i mają jeszcze pod sobą kilku asystentów. Oczywiście nie samym Facebookiem człowiek żyje, poza nim warto zastanowić się nad obecnością w innych platformach, takich jak Instagram, Linkedin, TikTok, czy YouTube.
Najczęściej odwiedzane platformy mediów społecznościowych
W powyższym raporcie widzimy wskaźnik procentowy Internautów w wieku od 16 do 64 lat, którzy korzystali z wybranej platformy w ciągu ostatniego miesiąca. W czołówce mamy YouTube oraz Facebook.
Wycena współpracy
Jeżeli zastanawiasz się nad prowadzeniem działań w social media lub chciałbyś zwiększyć korzyści płynące z działań w mediach społecznościowych to z pewnością pomożemy. Doradzimy na jakich portalach wzmocnić komunikację, przedstawimy strategię, zagwarantujemy precyzyjną kampanię reklamową i dojdziemy razem do celu.
Wycena obsługi mediów społecznościowych zależy od naszego nakładu pracy, czyli od kilku czynników takich jak: ilość obsługiwanych platform, ilości wpisów, pracy grafika, fotografa, czasu pracy social managera. Pakiet podstawowy to abonament w wysokości minimum 500 złotych netto/miesiąc. Oczywiście wycenę przygotowujemy indywidualnie pod danego klienta. Jeżeli chcesz wiedzieć więcej to zapraszamy do kontaktu.