Audyt marketingowy i reklamowy

Co to jest audyt marketingowy?

Audyt marketingowy to sprawdzenie poprawności działań marketingowych firmy, w naszym przypadku jest to wykonanie audytu marketingu online, ponieważ w tym obszarze komunikacji działamy i możemy podpowiedzieć co należy ewentualnie poprawić. Audyt kierujemy w szczególności do mniejszych i średnich firm, w których czasem pewne elementy wymagają poprawy.


Co obejmuje audyt marketingowy i reklamowy?

  • Audyt strony internetowej, który polega na sprawdzeniu optymalizacji strony internetowej, czy jest wykonana zgodnie z wytycznymi Google, czy wszystkie elementy budowy są wykonane prawidłowo, czy są jakieś elementy wymagające poprawy
  • Audyt szybkości ładowania strony, tutaj oczywiście klient może sam sprawdzić dostępnymi narzędziami na rynku jak np. PageSpeed Insights szybkość ładowania, my natomiast podpowiemy jak przyspieszyć pracę strony
  • Audyt słów kluczowych, ponieważ to one są kluczem do znalezienia naszych produktów lub usług w wyszukiwarce Google, więc muszą być prawidłowo skonstruowane i dobrane
  • Audyt contentu strony internetowej, czyli sprawdzimy czy Twoje artykuły/blog posiada prawidłowe treści i czy są one dobrze zoptymalizowane
  • Audyt wizytówki Google Moja Firma, która też powinna być obsługiwana zgodnie z wytycznymi Google, aby zwiększać zasięg i aktywność użytkowników
  • Audyt social media, czyli sprawdzimy Twoje sociale, treść, szatę graficzną oraz tworzone kampanie reklamowe na tych portalach
  • Audyt Google Ads, czyli czy prawidłowo tworzysz i kierujesz kampanie reklamowe w sieci reklamowej oraz wyszukiwania Google

Chcesz wiedzieć więcej?