Co to jest audyt marketingowy?
Audyt marketingowy to sprawdzenie poprawności działań marketingowych firmy, w naszym przypadku jest to wykonanie audytu marketingu online, ponieważ w tym obszarze komunikacji działamy i możemy podpowiedzieć co należy ewentualnie poprawić. Audyt kierujemy w szczególności do mniejszych i średnich firm, w których czasem pewne elementy wymagają poprawy.
Co obejmuje audyt marketingowy i reklamowy?
- Audyt strony internetowej, który polega na sprawdzeniu optymalizacji strony internetowej, czy jest wykonana zgodnie z wytycznymi Google, czy wszystkie elementy budowy są wykonane prawidłowo, czy są jakieś elementy wymagające poprawy
- Audyt szybkości ładowania strony, tutaj oczywiście klient może sam sprawdzić dostępnymi narzędziami na rynku jak np. PageSpeed Insights szybkość ładowania, my natomiast podpowiemy jak przyspieszyć pracę strony
- Audyt słów kluczowych, ponieważ to one są kluczem do znalezienia naszych produktów lub usług w wyszukiwarce Google, więc muszą być prawidłowo skonstruowane i dobrane
- Audyt contentu strony internetowej, czyli sprawdzimy czy Twoje artykuły/blog posiada prawidłowe treści i czy są one dobrze zoptymalizowane
- Audyt wizytówki Google Moja Firma, która też powinna być obsługiwana zgodnie z wytycznymi Google, aby zwiększać zasięg i aktywność użytkowników
- Audyt social media, czyli sprawdzimy Twoje sociale, treść, szatę graficzną oraz tworzone kampanie reklamowe na tych portalach
- Audyt Google Ads, czyli czy prawidłowo tworzysz i kierujesz kampanie reklamowe w sieci reklamowej oraz wyszukiwania Google
Chcesz wiedzieć więcej?